Expertise

We zijn het beste in het bedenken van concepten waar het eindproduct nog niet vaststaat. Een product is wat dat betreft maar een middel. Belangrijker is, wat is de boodschap die we over willen brengen en hoe gaan we de gebruiker deze booschap zo vol mogelijk laten ervaren. Als je gebruikers meeneemt in een beleving, dan maken ze de boodschap eigen. Games zijn, mits goed ingericht, hier uitermate geschikt voor. Het is de methode om een relevante & betekenisvolle context aan te bieden waar gebruikers actief kunnen leren.

Om deze ervaring zo goed mogelijk te schaven en af te stellen maken wij bij elk project o.a. gebruik van een gebruikers georiënteerd proces & SCRUM als project management methode. Zo werken we adaptief en samen met de gebruikers naar het eindproduct toe. Dit zorgt voor een product dat met liefde is gemaakt en naadloos aansluit op je doelgroep. Naast het bedenken en realiseren van volledige serious games en apps kun je bij ons ook terecht voor de volgende deelfases:


Web & Game Development

Functioneel Ontwerp

SCRUM management

Concepting

Usability testing

Consultancy



Over ons team

Ons team bestaat grotendeels uit freelancers. Dit maakt ons bij elk project flexibel in onze samenstelling. Heeft het project een audio designer nodig? Een tekenaar? Of alleen één of meerdere developers? Per project bekijken we de benodigde disciplines.

Over de oprichter

Na enkele afgeronde studies en 8 jaar ervaring als interaction designer & developer is Berend Weij, samen met twee vennoten, in 2007 een eigen onderneming & productenlijn gestart: Mijn naam is Haas BV. Als technisch directeur managede hij het team van 17 man, variërend tussen juniors en seniors. Gedurende deze zeven jaar zijn de werkzaamheden uitgebreid met een R&D entiteit (stichting ontSpruit) en een B.V. voor opdrachten voor en/of in samenwerking met klanten (BlueCaterpillar B.V.).
In 2012 is Berend Weij actief gestart met het aannemen en opzetten van (eigen) projecten binnen Studio Zoetekauw.